Orion2 Tanıtım Videosu Yayında!

 Her hafta açılan 55-120 metin2 pvp serverleri gerçekten oyunculara gına noktasına geldi. Öyle ki, haftada bir oyun değiştirmek istemeyen kişi sayısı oldukça fazla. Doğal olarak birçok kişi tercihini uzun süre dayanacak oyunlardan yana yapmaya başladı. İşte siz de böyle bir sunucu arıyorsanız Orion2 oynayabilirsiniz. Tahmin edeceğinizden çok daha keyifli bir yapısı bulunuyor. Öncelikli amacı oyuncularına daha keyifli bir oyun deneyimi sunmak. Ayrıca nesne marketi p2w karşıtı. Doğal olarak sizler para yatırmadan bile yüksek hasarlara kadar çıkabiliyorsunuz. Diğer taraftan belirtmeliyim ki, bu sunucu içerisinde daha önce görülmemiş pek çok farklı özellik var. İşte bunların tamamına Orion2 tanıtım videosundan ulaşabilirsiniz. Sizler için detaylı bir tanıtım yapmaya çalıştım. Ayrıca hem bilgilendirici hem de öğretici bir video oldu. Eğer siz de bu macerada oynamak isterseniz, kayıt olurken bizi nerden duydunuz kısmından Çim Adam'ı seçmeyi unutmazsanız sevinirim. Peki ama oyun hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek istemez misiniz?

Orion2 Tanıtımı Can Yakıyor!

Basit bir 55-120 olmayan Orion2, oyuncularının global sıralamaya girmesiyle birlikte onlara büyük ödüller dağıtıyor. Örneğin sizler ilk hafta metin hasarı sıralamasında 1. olursanız 10 bin TL nakit ödülün sahibi olabiliyorsunuz. Bunun haricinde 2. olan kişi 5 bin TL, 3. olan kişi ise 2 bin TL ödülü kazanabiliyor. Tabii sadece nakit ödülleriyle değil, aynı zamanda oyun içi EP ödülleriyle de şaşırtıyor. Örneğin en çok kesilen metin ve boss sıralamasında yer alırsanız EP kazanma fırsatı yakalarsınız. Tabii ben Orion2 tanıtım videomda sizlere bunları detaylı olarak anlattım. Dilerseniz doğrudan Youtube kanalıma giderek bununla ilgili bilgi edinebilirsiniz. Peki ama bu sunucuda otomatik av ve savaş bileti var mı? İşte yine en çok merak edilen konulardan bir tanesi de bu. Parayla mı satın alınacak yoksa ücretsiz olarak mı verilecek?

Otomatik Av ve Battle Pass Var mı?

Şimdilerde otomatik av olmayan 55-120 bir oyun kalmadı. Bu da oyunculara çok büyük bir kolaylık sağlıyor. Bundan sonra kimse eliyle metin kesmiyor. Hatta ellerinde olsa bossları bile otomatik av ile kesecekler. Tabii belirtmeliyim ki Orion2 otomatik avı oyuncularına bedava ve sınırsız olarak veriyor. Peki ama görevleriyle oyuna farklı bir tat katan savaş bileti ne durumda? İşte o da yine burada bedava. Dilerseniz Orion2 tanıtım içeriğime bakabilirsiniz. Orada da göreceğiniz gibi birbirinden farklı görevlere sahip. Bunların tamamını ücretsiz yapabiliyor olmanız sizi oyuna bağlayacak özelliklerden bir başkası. O halde ne bekliyorsunuz? Hemen buradan oyunun sitesine gidebilir, kayıt olabilir ve indirerek keyifli zaman geçirebilirsiniz. Unutmayın; kayıt olurken bizi nerden buldunuz kısmından Çim Adam'ı seçmeniz bana verebileceğiniz en büyük destek olacaktır. Seviliyorsunuz Çim Adam ailesi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çim Adam Sahalara Geri Döndü